150614

Idag åkte Lucas till Blidö, han ska stanna där till fredag. Han kommer hem lagom till midsommar-mat och midsommardans.
Så jag är nu alltså ensam med Ludvig, det ska bli spännande.
Har knappt varit ensam med honom i ett dygn.
Men jag tror det kommer gå alldeles strålande. Kan behöva lite egentid med min favvis eftersom jag jobbat så mycket.
Så efter att Lucas for iväg idag gick vi till mamma som bjöd på våfflor. Smarrigt.
Igår var vi på Torpön i det fina vädret. 
Bra helg med andra ord.
Nu ska jag kolla på Orange is the new black som släppt nya avsnitt.
Peppat hela dagen.
 
Vi har klippt håret på han i dag också. Började bli ett sånt härligt svall i nacken.
Någon på Torpön kallade honom tjej. det var lite kul.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0