Sitter på pianot mellan flaskor glas och fimpar.

Helg har det varit igen.
I fredags hängde jag med mamma och lillsyrran till Ikea, dom köpte ett vitrinskåp, sen åt vi Ikeakorv innan vi åkte hemåt igen.
Lördagen började med en promenad i solen ner till staden, träffade på Eric, Sandra och Charlie, fikade med dom, köpte hängslebyxor till Ludvig, sen gick vi vidare.
På kvällen bjöd mamma oss på mat, det var gott, Ludvig blev trött och gnällig vid halv åtta så då fick vi gå hem och lägga honom i sängen, jag kollade på halva mellon, sen somnade jag.
Hade i tankarna att jag kanske skulle festa lite i lördags, drack en starköl innan maten, blev pepp i tio minuter, sen försvann det.
 Får försöka igen en annan gång.
Igår var vi och hälsade på min faster med familj i Linköping, hon fyllde år och dom hade inte träffat Ludvig än, så ett bra tillfälle att presentera honom tänkte jag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0