Semlor och loppis.

Idag har jag min första röda vecka sen december -12. det hela känns mycket ovant.
Tänk att råka bli gravid nu igen på direkten, skulle få panik och gräva ner mig under jorden.
Men det kanske förklarar varför jag känt mig lite i obalans den senaste veckan iaf, hormonstorm i kroppen.
Sen får jag också panik på att min instagram inte funkar, gjorde nån uppdatering igår och nu har det bara kraschat, Lucas uppdaterade också, så även hans insta är trasig.
Idag har vi varit på loppisen i Skänninge. Vi köpte en matta.
Jag tänker ju att det förmodligen är nån som avlidit på mattan och nu har vi fått med oss nån gammal ande in i lägenheten.
 
Igår bjöd mamma oss på semlor, det var faktiskt rätt gott, trots att grädde inte är min favvo. Tyvärr har jag ingen bild från semmelfesten.
Så det får bli några bilder på mitt gulligaste lilla barn.
 
Än så länge är det inte jättegott med mat tycker han, men vi kämpar på.
Gröt verkar väl vara det som funkar bäst hittills. Vi har iofs inte provat frukt än, men barnmorskan sa att vi skulle börja med det 'äckliga' först. Det söta och goda får vänta lite till.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag trodde Lucas arm var Ludvigs ben. Hade varit en gympa-bebis isf.

2014-03-05 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0