Midsommar och ny vagn.

Idag börjar jag jobba, från och med idag och åtta veckor framåt, sen ska jag vara mammaledig igen.
Nu ber jag bara till gudarna att Lucas kommer in på sin utbildning i höst.
 
Och så har det varit midsommar och grejer. Blev en lugn sådan i år igen.
Jobbade till ett, sen till Boxholm för att äta midsommarlunch.
Sen åkte vi till ett ställe som låg mellan Boxholm och Mjölby och kollade på dans. Ludvig var road av musiken och alla ungar.
 
 
Förra veckan var vi och lekte hos Sandra och Charlie. Ellen och Elton var också där.
Elton försökte äta upp sin leksak och Ludvig tittade på.
 
 
Vi har även varit hos mamma och hälsat på.
 
Och handlat på Ica.
 
Igår hängde jag med Elin till Ikanohuset. Köpte bland annat en ny vagn till barnet, en Emmaljunga-sittvagn.
Den ska vi ut och testköra så fort han vaknat från sin förmiddagslur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0