Jalla Kalla.

Det som jag kommer minnas ordentligt från denna helg var gårdagens skidåkning.
Jag säger bara, jävlarrrr alltså! Ludvig sov i min famn och vaknade precis när Kalla började sätta fart ordentligt, kastade i princip Ludvig till Lucas.
Sen satt jag och viftade och vevade och skrek - KÖÖÖÖÖÖR, MEN KÖÖÖÖÖÖÖR! MEN GUD! HON KÖR OM DOM! JÄVLAR! DET BLIR GULD! WOW! Typ så, sen fällde jag ett par lycko-tårar.
Adrenalinet pumpade i kroppen en hel timme efteråt.
Killarna i hemmet förstod inte så mycket av detta, dom tittade på mig och tyckte jag såg rolig ut.
Blev ju iofs guld idag också, himla kul det såklart, men jag blev inte lika hysteriskt lycklig som igår.
 
Annars har jag mest hängt hemma hos mamma i helgen känns det som, kollat på när hon och Julia skruvat ihop en tvbänk från Ikea, kan ju säga att dom såg inte så roade ut.
Jag vill också flytta. Till nått större. Börjar bli ganska trångt här i våran tvåa nu.
 
Nu har jag laddat hem några avsnitt av Girls, säsong två.
Barnet sover, så hinner kolla på ett nu innan jag går till sängs.
HÄJ!
 
 
 
 
 
Stora killen som kan sitta i egen stol nu<3
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Alltså fy fan va han är fin! Sista bilden alltså <3

2014-02-16 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0