It is lördag.

idag är jag och Ludvig uppe med tuppen.
Halv sju var det bara att lämna den varma sköna sängen och sätta sig i soffan. Var tvungen att dricka lite cola så jag vaknade till, det rev gött.
Satte barnet i babysittern, så han sitter där nu och kollar på Hitta Nemo.
Man läser ju lite här och var att så små bebisar inte ska se på teve, men jag orkar inte riktigt roa honom såhär tidigt, så lite teve då och då får det bli ändå. Får vi väl se om han blir trög i skallen om ett par år.
 
Om ett par timmar ska jag följa med mammi och Julia till Ikea. Ska köpa en matstol till Ludvig, han börjar ju bli så pass stor nu att han kan sitta en liten stund på egen hand. Med hjälp av stöd då givetvis.
 
 
Köpte en bumbo-stol häromdagen. Vet inte än om det var ett bra köp eller inte. Men jag hoppas att han ska älska den om ett tag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sundron

Han ser ut som en gullig liten farbror i sin bumbo :)

2014-02-08 @ 10:41:08
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0