Du är en sång på mina läppar.

Helgen har varit bra och jobbig på samma gång.
Barnet är mitt inne i en gnälla-nästan-varje-sekund-period. Man hinner liksom inte med så mycket mer än att försöka roa och leka och sjunga och bära och trösta.
Hann iaf träna idag, så det var ju kul.
 
I lördags var jag ju med mamma och syster på Ikea. Alltså sjukt MYCKET folk.
Mamma köpte världens tyngsta byrå till Julia. En man på parkeringen fick hjälpa oss att få in den i bilen, sen fick Matte hjälpa oss när vi skulle bära in den i lägenheten. Måste vägt minst tusen kilo.
Igår var vi i Boxohlm, åt köttfärslimpa hos farmor och farfar. smarrigt vare.
 
Har suttit nu och gått igenom nästan hela min historik på facebook från 2008.
Hela 2008 var en enda stor fest, ett mycket roligt år.
Jag brukar ju ha lite så att vartannat år brukar va himla fint och vartannat år lite åt det sämre hållet.
2007 och 2010 var inte mina bästa år. så ni vet.
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0