141210

Igår var jag och Ludvig på bibblan.
Han gillar böcker väldigt mycket, så det är väl himmelriket för honom att gå omkring där.
 
 
Och såklart kollade vi på bibliotekets lampor.
 
Jag har blivit så dålig på att ta bilder helt plötsligt, skärpning med det.
På tal om bilder så fick vi hem ett par stycken sånna igår, 388 stycken, mest på Ludvig under hans första levnadsår, kul känner jag, nu ska allt in i album också.
 
En bild på mamma och Christel kan vi slänga in här. På förfest hos Matte för ett par helger sen, vild kväll för min del.
Ludvig sov borta för första gången den natten, hos pappa och dom i Boxholm. Var så himla sorgligt när vi skulle åka ifrån honom där på lördagen, nästan så att en tår ramlade ur ögat. Men det hade gått hur bra som helst.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0