'Jag tittar över axeln och ser dig blinka till'

 
I lördags var jag full för första gången på skitlänge.
Elin bjöd in till en kul födelsedagsfest, velade fram och tillbaka tusen gånger om jag skulle dricka eller inte, men det blev visst så tillslut, sen gick vi till Hålet, där var det dåligt med folk tyvärr, vi gick hem igen efter ett tag. La mig i sängen och somnade gott, vaknade igen fyra timmar senare av en glad bebis som inte ville sova mer.
Sen kom Lucas föräldrar på besök också, jag låg mest i sängen och kallsvettades.
Ne fy för att va bakis och ha bakfylleångest, det har jag inte saknat det minsta.
Idag mår jag äntligen helt bra igen.
 
Igår var jag och klippte mig. Alltså så jäkla skönt att bli av med allt trassligt hår.
nu är det ganska kort och fräscht. känns trevligt.
 
 
 
Min favorit alla dagar i veckan<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0