Går ut igenom dörren och där är sommaren.

 
-Äntligen så har jag skaffat nytt batteri till iphonen, så nu kanske den kan sluta att dö varannan minut.
 
-Ludvig börjar få tänder. Två små risgryn i nedre käke. Så vi har nu införskaffat en liten tandborste och bamsetandkräm.
 
-Ludvig vaknade 05.26 imorse, skitglad var han. Inte jag.
 
-Fy fan vad bra Håkan är.
 
-Måste sluta tjuta till Biggest Loser.
 
-Mitt sockerberoende börjar gå över allaalla gränser. Borde lägga in mig på nått socker-rehab.
 
-Kan tv4 inse att Malou är sämst i världen på att intervjua. ''Känner du skam?'' Ju mer elände, desto gladare blir hon.
 
-Trött på den här lägenheten, trött på grannar som älskar att möblera om i sina lägenheterrrr klockan tre på natten.
 
-Vill besöka Stockholm och Göteborg. Känna lite storstadspuls.
 
-Måste köpa svarta tygskor, dom jag har nu har varit med lite för länge.
 
-Våren och solen<3
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Skämtar inte när jag säger att jag slog på tvn igår och det absolut första jag hörde var svanmalou säga "kände du skaaaaaam?" Och sen satt hon o götta sig i det. Det var nån stackars tiggare där så Malousan gled nästan av stolen av tillfredställelse.
Rart med tandkräm och borste. Fin bild. Haj.

2014-04-24 @ 13:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0