Boxholm för hela slanten.

 
Igår var det gummibåtsrace i Boxholm.
Så jag och Lucas åkte till Timmerö och satte oss och väntade in alla båtar tsm med en massa andra människor.
Vi satt där i fyra timmar, hade så ont i ryggen där ett tag så jag höll på att gå av.
Men det var kul att se alla fullisar.
 
 
 
 
 
Efter detta evenemang åkte vi till Fällhagen och åt köttfärslimpa med potatis och gräddsås. Min farmor är en hejjare på rejäl husmanskost.
Och när vi var klara med det så for vi till Torget en sväng, där satt Chrille mfl och kände in fyllan.
Lucas drack en öl han också.
 
Sen tog vi med oss Chrille och Jessika till Ronny där det skulle vankas Bråvalla-fest hela kvällen.
Jag kände direkt att jag inte var upplagd för party, så vi hämtade Elin på stationen, skjutsade henne till Ronny sen åkte jag och Lucas hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0