Veckan som gått.

 
I ondags var jag, Lucas och Elin på Skgemarken.
Det var som det brukar, först trevligt och lite mysigt. Sen trångt, varmt och panik.
Vi åt munkar, Elin handlade saltgurka och strumpor, sen åkte vi hem.
 
En ganska gullig, men ibland väldigt jobbig, katt.
 
I lördags var familjen Andersson här för att fira min födelsedag som iofs var för ett tag sen.
Jag och Lucas bjöd på halloncheesecake. Jag fick fina presenter och sen har jag i veckan rensat ur min garderob, så mamma och Julia fick välja och vraka bland alla kläder och ta vad dom ville. Ewelyn blev arg för att inget fanns i hennes storlek.
Men hon provade en klänning och en jacka iaf. Och klackisar.
 
Vi fick ett gulligt smurf-babygym.
 
På kvällen gick vi på inflyttningsfest hos Elin och Anthony.
 
Där bjöds det på mat också, mycket god mat.
Hur trevligt som helst alltihop.
 
 Idag är det måndag, Lucas började skolan idag, så han är där nu. Själv sitter jag hemma och äter glass i mängder. magnumglass. Så jäfla smarrigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket jädrans fint babygym! :)

2013-08-12 @ 21:01:01
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0