Älskade katt.

 
Igår var vi och steriliserade våran lilla kisse, vi kände att det var dags eftersom hon vrålat ganska friskt här hemma ett par dagar nu.
Operationen gick bra men det var Lucas som fick vara med därinne när hon skulle sövas ner, sånt där klarar inte jag att se, då brister jag ut i sjungande gråt.
Det höll jag på att göra ändå efteråt sen iofs. När vi kom hem kunde hon knappt gå, bara svajjade och ramlade omkull, men nu är det över och idag mår hon någorlunda bra igen.
 
 
Bild lånad av Lucas blogg - mimaren.se
 
Sen åkte jag och jobbade hela kvällen. Det gick bra.
Och imorrn ska vi som läser sjukvård i klassen åka på studiebesök på US, ska bli roligt.
Rebecka önskar mest att vi ska få va med på en hjärnoperation, det önskar inte jag!
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0