120928

 
 
Blir så trött, här har jag pluggat och pluggat på diabetes-jävel hela veckan och så blir provet inställt pga sjuk lärare och det finns ingen annan lärare som kunde 'vakta' oss. Åååhhhh jag ville ju bara bli av med detta!!!
Nåja egentligen inte så mycket att göra åt saken, nu är det som det är!
Vii blev ju iofs lediga idag istället, så jag och Rebecka ska snart åka och träna.
 PEPP!
Och pepp på imorrn!
Jag, Rebecka och Cathrin ska på konst-utställningsfest i Norrköping.
Ikväll blir det nog rätt lugnt tror jag! Planen är att jag ska umgås med Chrillisen och dom.
Men mami vill att jag ska följa med henne till Palace ikväll.
Jag vet inte hur jag känner med det....Sist vi var där på trubadur var det så underligt folk.
 
 
 
 
Ja ni ser ju här hur flitig jag har varit.
 
 
En öl i Örebro.
 
Mat i matsalen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0