120919

 
Hejhejhej!!
Jag är så sjukt trött.....så varför går jag inte bara och lägger mig!?! jo jag ska...men det är så himla träligt att borsta tänderna och allt det där.
ska krypa ner i sängen och kolla på sex and the city...trodde inte att jag gillade den serien så mycket, men nu har jag ändrat mig. den är ju helt fantastisk.
 
På lördag ska jag åka till Örebro och hälsa på Linn.
Det ska bli sååå fint <3...och det ska bli trevligt att resa bort från Mjölby ett litet tag.
Denna stad ger mig ibland panik.
Mamma är supersnäll och ställer upp som kattvakt.
Hade ju glömt att det fanns katter här i lägenheten när jag bokade biljetten.
Och Lucas är på Blidö, annars hade han såklart varit här och tagit hand om de små liven.
 
 
Snygga kompisar.
 
Idag invigde jag min nya halsduk. Älskar den och ÄLSKAR färgen. (gjorde inte det när jag precis fått hem den nämligen.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0