120617



Här är lite bilder från senaste veckan.


Hängde i det soliga vädret med de här två.


Lätt hänt att man blir sugen på öl när det är sol.




Jag och Lucas åkte in till Linköping i onsdags och drack öl med Ellen, Kamilla och Qrizz.



Jag glömde min jacka på krogen, så vi fick åka in till Lkpg dagen efter och hämta den. Passade på att äta god mat också.



Kalas i Boxholm i fredags. Min äldsta syster fyllde hela femton år.
(Det är dock inte hon på bilden hehe)



På kvällen var det fest hemma hos Ellens Christian i Vadstena.
Jag var rätt sliten efter onsdagen och tog det rätt lugnt.
Men det var en mycket trevlig kväll.










Imorrn är det dags för mig att börja sommarjobba.
Känns lite pirrigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0