120225

Jag undrar så hur denna kväll slutar, det kan bli hur som helst. Gå och lägga sig efter mello eller gå ut och bli görfull till tre. Allt är möjligt.
Jag har iaf pudrat mig och öppnat en öl. Chrille och Kamilla kommer hit snart, sen även Viktor och Elin.
Sen får vi väl se hur fyllisarna från kryssningen mår, var tvungen att fråga Sandra förut om Matte fortf var vid liv. Det var han sa hon, nätt och jämnt.


Det var skönt att vara i Boxholm och hälsa på utan minsta lilla bakfylla, brukar alltid må piss när jag besöker familjen. Mami såg helt förvånad ut när jag klev in genom dörren och såg pigg och fräsch ut.


Älskar att fota farmor. Här står och hon håller i mina gamla kläder från -07 som hon verklligen tycker jag ska använda, 'dom ser ju helt nya ut'


Redo för öl och Charlotte Perrelli.





tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Linn

Fina ni är. Du och farmor. Som alltid

2012-02-25 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0