110921

I wanna cry.
Kollade precis mitt saldo, det var ingen vacker syn. Skit-lite pengar rent ut sagt. Jag som kanske eventuellt hade tänkt att fara hemåt i helgen får nog glömma det. Jag kommer inte nånvart med inga pengar.
Varför kan inte jag få lön på fredag som alla andra?

Annars'rå...Jovars. Har jobbat lite idag, kortis-pass. Sen mötte jag upp Jonna i Solna. Jag gick och ordnade cellprov. Man måste ju ta hand om sitt sköte. Det sa dom. Sen fikade vi och fönstershoppade.
Nu ska jag bara bädda ner mig i soffan och det är där jag kommer ligga resten av dagen tillsammans med mitt naturgodis! (yes jag kan äntligen äta det normalt igen, hade uppehåll nåra månader eftersom jag hittade en död larv mitt i allt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0