110908

Jag vet inte om det är en bra eller dålig idé att vi tackat ja till lägenheten i Mjölby. Såklart ska det bli jättefint att komma närmare alla nära och kära. Men vad ska vi leva på? Luft?
Jag sätter allt mitt hopp och ber till gud ungefär tio gånger om dagen att jag ska få gå vårdutbildningen på Komvux. Har iofs inte sökt än, men när jag väl gör det så måste jag ha ett ja. Min chef har beviljat mig tjänsteledigt då också isf.
Jag har inte vågat berätta nånting för pappa än. Ja jag vet, jag är 25 år, jag gör ju som jag vill. Men jag lovar, man vill inte och orkar inte va osams med min pappi.

Men nu till helgen ska jag försöka släppa allt det där. För imorrn kommer Ellen och hennes hane till Sthlm. Då blir det vin, öl och Håkan Hellström.
På lördag åker Lucas till Blidö för fest, då blir jag gräs-änka.

Det kommer bli en toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Putte par kommer bli så glad att du kommer närmare honom såklart! Nu har nog gubbarna på Ica tröttnat på att höra om hans dotter i huvudstaden. Så dags att ändra! Jag vet att det kommer bli bra, jag känner det!



Men helgen!!!! Nu fick jag varmakänslan o tömning på samma gång.

2011-09-09 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0