110904

Idag var tanken att jag skulle åkt och lagat ett hål (har lite lätt tandvärk). Det står på deras sida att dom har drop-in 8-20 alla dagar i veckan. Och då tror ju jag att dom även menar lördag och söndag. Men det var vrålstängt. Så det blev inget med det. Vi åt istället och sen köpte vi kaffe och bulle och satte oss på en bänk och hade mys-fika.

Och vi sterrar så mycket vart vi ska bo och hur vi ska göra med våra liv. Förmodligen ska vi en snabbis till Mjölby imorrn och kolla på en tvåa. Samtidigt vill vi inte riktigt lämna Sthlm, så nu har vi börjat prata lite om att möjligen stanna kvar och isf köpa en lägenhet. Typ på Kungsholmen. Men det kostar ju satan, men det kan det kanske vara värt. Jag vet inte. Jag vet inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0