Mjölby och Vadstena.

Så har det varit fyllehelg igen då.
Åkte till Mjölby i fredags. Då blev det fest. Ganska mycket fest till och med. Och efterfest. Jag är ju ingen efterfestare egentligen och kommer alltid undra, i nyktert tillstånd, vad man tjänar på att hälla i sig ännu mer alkohol efter två.
Bättre att gå hem och sova, som Ellen gjorde.

I lördags åkte vi till Tranås för att ta emot Eric som cyklat Sommen runt. Jag tycker han var duktig.
Sen blev det pizza och hämta husis för att sedan åka till Vadstena.
Sen var det fest igen. Det var kul. Och jag hade ju tydligen hjärnsläpp och spårade ur lite med mitt prat. Förstår om folk blev lite trötta på mig efter ett tag. haha.


Igår mådde jag skit rent ut sagt.
Jag låg mest ner hela dagen. Jag, Ellen och Kamilla åt på Thai Hoa på kvällen sen Big Brother, sen sova.
Idag åkte jag till Sthlm igen.


En jättefin helg med jättefina människor!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0