Helgen då va.

Oh gosh, vilken helg, vilken spritfest!!
Det började redan i tordags med kryssning och utgång med jobbet.
På fredagen åkte vi med Ellen hem till Boxholm. Jag mådde röv hela bilvägen. Ett tag stod jag utanför bilen och kallsvettades och tog mig för pannan.
Grillkväll hos Ronny på kvällen, sen fortsatte festen hos Göransson.
Där var det dans och en jävla massa kul.

Lördagen var det först pizza och sen filmtittande i mammis mysiga lägenhet.
Pappa skjutsade in oss till Mby på kvällen, födelsedagsfest hos Elin. Där åt vi god mat och kollade på Eurovision. Sen blev det Vattenhålet och taxi för sjuhundrafemtiokronor.

Igår mådde man sådär, var lika sliten som efter man varit på festival.
Jag och Lucas var hos farmor och farfar och åt och fikade. Sen hämtade Ellen oss och så tillbaks till Mby igen. Eller ja, vi åkte direkt till City Gross. Det tyckte jag var roligt. Jag har ju inte varit där på flera år.
Big Brother och fem kilo godis i Ellens bäddsoffa fick avsluta kvällen.

Idag åkte jag och Lucas till Sthlm igen. Och jag är fortf helt slut i kroppen. Ont i varenda led.
Men det har varit så fint alltihop!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0