midsommar.

Tiilbaka i Sthlm efter en mycket fin midsommarhelg hemma.
Mycket alkohol har passerat kroppen. Dock var både jag och Ellen nyktra självaste midsommarafton. Men vi hade kört rätt hårt dagen innan.
Igår var det volleyboll på dagen och fest på kvällen.
Förfesten ägde rum hos Emma och Wirf. Jag hade lite svårt att få fart på mig själv, vinet fick mig mest illamående. Men det finns ju alltid en gräns, lyckas man bara komma över den så brukar det gå bra...Och jo, jag blev full även igår. Full och glad. Söp dock bort min jacka, känns sådär.
Idag har jag varit bakis med bakfylleångest. Men det har gått över nu. Nu vill jag bara jobba, sova och leva lite vardag innan jag återvänder till Bholm igen på onsdag. För då börjar semestern!!!! :)



Har ju inte en bild att bjuda på heller, skärpning...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0