Allsång.

Men STOCKHOLM!! Så vackert det är!! Och Allsång på Skansen. Och Måns Zelmerlöw. Ska det bära eller brista för stackarn. Ingen dålig press han känner tror jag!!
Jojo nu jag har återigen packat min väska...Imorrn åker jag hem igen och då börjar min fria månad.
Jag ska inviga semestern med en cykeltur på Bholms gator. Som jag brukar. Det är en sån härlig känsla.

Nåra av mina fina vänner åker till Peace & Love imorrn. Jag hoppas dom får det fantastiskt!! Jag själv känner inte det minsta sug efter festival för stunden. Jag och Luke åker till farmor och farfars sommarstuga i helgen istället. Då ska jag ta årets första dopp är tanken.





Kommentarer
Postat av: emma

Åh, denna stuga- vilka minnen! :)

Båt-turar med galna getingar, dom übersköna sängarna.

En gång var det ju nära att stället brann upp för oss med, när vi glömde en platta på spisen. Jisses,jösses - those were the days!

2011-06-29 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0