Kul kväll med min hane.

Igår hade vi en fin och lugn liten utgång.
På dom två första ställena var det rätt fullt, men det tredje stället, Mest på söder hade nåra lediga sittplatser.
Där satt vi ett par timmar och drack öl och pratade. Det var mys.
Vid ett räckte det så då tog vi bussen hem.



Vi tog en öl och kollade på dvärgen som mimar till allting. haha. Så ful och gullig på samma gång.












På vägen hem hoppade vi in på Seven Eleven för lite mat. Jag beställde wook, mm vad gott tänkte jag, tills jag såg att dom 'wookade' maten i micron. Där och då dog aptiten. Till det fick jag en mugg kranvatten. Mums.
Maten fick en egen plats på tunnelbanan sen slängde jag den i papperskorgen.





Lucas gjorde den snyggaste vurpan på isen igår. Det var glashalt bokstavligt talat. Han skämdes. Jag skrattade. haha


Idag har det varit mycket sova, sen har jag plöjt Lost.
Stackars Lucas, han kan inte förstå nånting när jag försöker förklara handlingen.
Imorrn är det jobbdags igen.
Lediga dagar går alltid för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0