Braiga måndag.

Vilken toppenmåndag jag har haft. Vaknade verkligen på rätt sida bredvid min karl.
Helgen har ju varit uberlugn..Mest legat i soffan, fått ont i ryggen får jag legat ner för mycket haha.
Så när klockan ringde halv 7 imorse flög jag nästan ur sängen.
När hände det senast? Att man tyckte det var roligt att gå upp så tidigt. (På en måndag)


Efter jobbandet var jag fortf superpigg, vilket är rätt ovanligt.
For till Solna centrum för en träff med fina Jonna.
Fikade och handlade lite..Jag köpte en jättefin filt. Så ÄNTLIGEN har jag en filt igen.
Och en filt behöver man i dessa kyliga tider.
Och så köpte jag värmeljus, för det behöver man också nu.
Och en stickad tröja, för det måste man ha.

Mycket man måste ha.
Som ett rött läppstift tex..Fast det får vänta tills nästa gång jag entrar en affär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0