Snart tisdag.

Klockan börjar närma sig tisdag..Tanken är väl att jag ska försöka lägga mig snart.
Men när jag vet att jag har sovmorgon blir det lätt så att jag fastnar lite för länge framför datorn.
Kollar bilder, läser gamla inlägg i bloggar och sånt.



Och jag har precis meddelat Elin att jag inte kommer ha råd att hänga med till Dublin. Pengarna kommer försvinna ganska duktigt dom kommande månaderna ändå, det är Håkanspelning, besök i Gbg och Örebro, födelsedagar, festivalbiljett, räkningar...Och på allt det där är tanken att jag även ska försöka spara pengar till Italienresa i slutet av sommaren.
Och såklart tycker jag att det är jättetråkigt att inte kunna hänga med.
Det ska ni veta gott folk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0