jag går och sover nu, klara färdiga gå.

Nu har jag precis kollat klart på Criminal Minds på femman. Jag gillar det mycket.
(Och Elin, jag lovar att nästa gång jag kommer hemåt ska du få tillbaka din box haha)
Herregud det var väl typ två år sen jag lånade den nu.


Det har varit en väldigt långsam dag.
Jonna och jag flyttade fram våran träff lite. Hon var trött stackarn.
Jag förstår henne helt och fullt, man orkar faktiskt inte alltid vara så social efter man jobbat.
Så jaaa... Jag har mest gjort ingenting.
Men imorrn jobbar jag, ska nästan bli lite skönt. Men bara nästan.



Nåväl, nu säger jag godnatt...'God natt'





Kommentarer
Postat av: Elin

Haha kul att jag kollade på Criminal igår med och kom o tänka på boxen då. :)

2011-01-13 @ 11:52:09
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0