Detta var den dagen det.

Jag skulle lätt kunna bli masserad tjugofyra timmar, sju dagar i veckan...Det skönaste som finns.
Och man känner att kroppen mår så bra av det.
Imorrn ska jag och Jonna gå och checka in det nya gymmet som vi tänkt börja träna på.
Jag hoppas att jag inom kort ska träna lika duktigt som jag gjorde för nån månad sen.


Japp så fikade jag ju med Emily-gullet förut. Det var så trevligt så.
Tänk att hon jobbar på Östermalm och får se kändisar varje dag!!
Jag var mest intresserad av om hon hade sett bloggerskor. Hon hade tydligen ingen koll på sånt. Vafalls!! haha!


Imorrn är jag alltså så jävla ledig!!
Ska sova som en häst tills jag vaknar :)



Tog ju ingen bild idag men såhär såg vi iaf ut för två år sen.
Jag ser ut som en flodhäst och Ems som en minimyra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0