Helgen.

Jag har sovit ungefär tolv timmar inatt, men ändå känner jag av en liten smula bakfylla.
Ska jag alltid behöva vara bakis två dagar nu förtiden. Det känner jag inte in.
Har iaf börjat dagen med att äta tre dagar för gammalt bröd usch, men tanken är väl att jag ska försöka släpa med mig Lucas in till stan. Det är ju så fint väder idag.


I lördags (efter en hel veckas velande) åkte jag till Mby för utgång med fint folk. Vi var på Klubben där jag aldrig varit innan. Det var mycket roligt och jag var full och jävligt glad...och pratglad haha. Undrar så vad jag har att säga till alla människor som jag springer runt och pratar med!?
Igår vaknade jag och hade huvudvärken från helvetet. Men det lugnade ner sig sen så småningom.
Vi bakfylle hängde hos Matte. Sen var jag ju tvungen att åka tillbaka till Sthlm. Det var inte så kul. Tåget levde faan så jag kunde inte sova nånting alls.
Sen tog Lucas hand om mig när jag kom fram.
Han hade köpt Ramlösa och chips. Han är snäll.











Väldigt mörka bilder,  vi glömde ju tydligen bort vad en blixt var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0