Det här med den här sjön.

Tänkte jag skulle kollat lite på Guldbaggegalan förut, men så fort jag fick se att det var Petra Mede som skulle 'hålla låda' så orkade jag bara inte. Jag dumpade hela galan bara för henne.
Inget som hon säger är roligt. Hon försöker för mycket och då blir det inte roligt alls. Bara konstigt.
Det bästa är ju när folk är roliga utan att ens försöka. Då skrattar jag, ibland ihjäl mig nästan.



Imorrn ska jag hänga med Jonna. Hon vill att vi ska promenera runt nån sjö här i Solna. Jag undrar så vart den där sjön ligger, kan för mitt liv inte minnas att jag nånsin sett nån sjö här i krokarna.
Vi kanske kan ta bussen till den där sjön och sen gå runt den.
Eller kanske till och med ta bussen runt sjön, så slipper vi gå. haha.
kulkul.




nämen godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0