Årets första måndag.

Så har man jobbat första arbetspasset det här året. Det var rätt tråkigt men det gick bra.
Iofs jobbade jag med rara Engla. Kul att jobba med nån i sin egen ålder, det händer ju inte alltför ofta.
Fyrtiotaggarna är trevliga såklart...Inget ont om dom :)


Lucas har åkt till Blidö ett par dagar för att tjäna lite pengar. Jag hoppas verkligen han får tag i ett jobb i Sthlm snart. Jag vill ju att han ska vara här hos mig varje dag.
Lite sorgligt är det dock att lägenheten i Norrtälje inte finns mer.
Det kändes mer som hemma!

Klockan ringer 6 imorrn så det är väl likabra att gå och sova.
Det bästa av allt är att jag slipper äckelsängen. Nu får jag sova i Lucas stora fluffiga säng varje natt. fint som snus!


Kommentarer
Postat av: Madde nyfiken!

Meeen vad nu??? Berätta mer...har ni flyttat ihop?

Wohoooo i så fall!=)

När kommer du till mig kära hjärtat?

puss

2011-01-03 @ 23:43:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Hader

Men jag är glad för nu kommer det vara lättare att få umgås med dig när du inte ska fara till Norrtälje hela tiden ;)

2011-01-04 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0