110124

Veckan har startat igång med en lugn och fin måndag. Vaknade upp skithungrig. Åt ju nästan inget igår. Fy. Så vi var tvungna att kila till Solna centrum så fort vi vaknat och handla på oss mat.
Köpte även mera Criminal Minds. På Åhlens. Det är dyrt där. Jättedyrt. Man ska egentligen aldrig köpa filmer, skivor eller boxar på Åhlens. För där kostar allting alltid dubbelt så mycket.


Lucas ska snart lämna mig här och åka till Blidö.
Då är det tänkt att jag ska äta fiskgratäng och kolla på P3guld.
Jag kollade på dom 22 första sekunderna nyss..Då skulle Håkan precis sätta igång med sjungandet. Jag blev så till mig så jag var tvungen att pausa. haha.


Hej!


Kommentarer
Postat av: Maddiiiie!

Meeeen åååå, du är väl för härlig!=)

Kan inte annat än att älska varje ord!;)

2011-01-24 @ 22:02:46
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0