110223

Men jag orkar inte bara ligga här i sängen mer nu och låta dagarna flyta förbi. Jag kommer ha jordens energi sen när jag blir hel och frisk igen.


Imorse när jag vaknade var det panik på mobil och facebook. Flyttpanik. haha. Ellen hade hittat nån lägenhet som låg granne med henne, som hon tycker jag och Lucas ska flytta till nu.
Jag vill ju flytta hem, det har jag sagt massor med gånger. Vet inte när bara...Kanske imorrn, kanske nästa vinter...Men det ska nog finnas nån fin lägenhet till oss när det är dags hoppas jag :)



På lördag ska vi ut och äta nåra stycken, som en liten familj. Himla trevligt.
Födelsedagsbarnen måste firas. Så det lär väl bli fest sen efteråt också.
Och jag som jobbar dagen efter, trääääligt.





Sovasova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0