Lasse liten.

Jag kollade på Mauro & Pluras kök förut och Lasse Winnerbäck var med.(Har iofs sett det avsnittet förut), men hur mysig är han egentligen? Jag önskar han kunde stå i min garderob jämnt och sen när jag behövde lite Lasse så skulle han bara kliva ut där med gitarren i handen.


Efter jobbet idag mötte jag upp Jonnis på Hötorget för en fika, eller jag åt och hon fikade, i vanlig ordning ;)
Imorrn är jag helt ledig. Då ska det tvättas, gud jag har så mycket som måste bli rent och mina finaste kläder måste ju vara rena till på lördag då man får fin-besök.




Puss!


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin-besök indeed!

2011-02-03 @ 21:49:12
URL: http://linninvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0