Mat och pengar.

Jag har inte varit utanför dörren sen i söndags, så idag var det dags kände jag, all mat var slut också. Orkade släpa mig till Coop och det var fantastiskt skönt att få komma ut och andas.
Det tog lång tid inne i affären. Velade fram och tillbaka.
Jag är tydligen inte hungrig och samtidigt inte mätt. Då är det svårt att hitta nånting som passar.
Det blev lite varma koppen, RisiFrutti, choklad och juice. Jag har varit sugen på juice hela veckan.



Och så småsurar jag lite över min lön som fortf inte kommit in på kontot. För mig var det lönedag igår.
Nått strul med banken säger dom. Jag blir nervös, oroad.
Men dom sa senaste imorrn, så jag får tro det då.
För jag behöver mina pengar känner jag!





Gammal bild på en bakfull mig som sitter i en lift på väg upp till nått cykelgalenskap, man skulle cykla nerför en brant backe. Nog för att jag gillar att cykla, men inte nerför en svart skidbacke fullt med sten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men vart är den där bilden ifrån? Kläppen? :)

2011-02-24 @ 15:37:05
Postat av: drömmen.

Javisst är det lilla Kläppen :) I slutet av sommarn och inte en droppe snö.

2011-02-24 @ 16:18:52
Postat av: Elin

Men jaha, haha, varför kommer inte jag ihåg dedär cykelgalenskaperna?? haha

2011-02-24 @ 21:33:41
Postat av: Madde!

....för du var inte med Elin!=(

Johanna och jag liftade med Linus och Döcka för att för en sista gång vinka farväl till ett kalt fjäll!

Å Johanna min kära AllaAlla... cyklade du verkligen? HMinns jag inte fel traskade du och jag minsann ner för den där svarta pisten, medan vi svettades ihjäl lite lätt!????

;)

2011-02-24 @ 21:42:16
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/
Postat av: drömmen.

Men jag cyklade inte en enda centimeter, jag ville inte dö haha! Men jag var så bakfull och det var så varmt och vi gick nerför den där backen så länge, UTAN vatten haha ojojoj

2011-02-24 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0