Måndag.

Måndag igen och jag sitter och kollar på Sjunde himlen, egentligen borde jag inte kolla på det, för det är bland det sämsta som finns att se på!
Börjar jobba kl.14.

I helgen har jag varit hemma, eller mest har jag varit i Mby.
I torsdags var vi på Håkan. Det var såklart hur bra som helst. Fast jag trodde nästan jag skulle missa alltihop för SJ skulle ju hålla på att krångla så förbannat.
Lugn fredag, bakishäng och sånt där.
I lördags åt jag en riktig köttbullemiddag hos farmor och farfar. Sen åkte jag och hälsade på Linn ute i skogen, sen mötte vi Ellen och åt pizza, hälsade på mina systrar och Ronny. Sen tillbaks till Mby igen för fest.

Hela helgen har varit hur fin som helst!!


Måndagsdammsugning.



Alla hjärtans dag idag också tydligen. Det ska inte firas på nått sätt. Jag ska jobba och Lucas var tvungen att åka till Blidö. Jävla skit!!


Kommentarer
Postat av: Linn

OM jag hade vart nära dig och OM jag hade haft pengar, då hade vi haft en romatisk middag ute du och jag, för jag är oxå ensam idag.

2011-02-14 @ 12:43:30
Postat av: drömmen

ja, då hade vi kunnat äta pasta med scampi på Vapiano. Det hade varit grejer det.

2011-02-14 @ 17:43:37
Postat av: Maddie!

Glad alla-hjärtans kära vännen!

Snart entrar du Götet och då blir det åka av!;)

2011-02-14 @ 20:44:01
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0