Helg.

Det var den jobbhelgen det. Fint att veta att nästa helg är jag friiiii.

I fredags gjorde vi inte mycket, åt kebab och jag friskade till mig så gott jag kunde.
Upp tidigt på lördag, alltid lika tråkigt att lämna den varma sängen där Luke sussar så sött.
Efter jobbet var det bara hem fort som fan för att fixa till sig, sminka över påsarna under ögonen. Födelsedagsmiddag stod på schemat.
Klockan 17.30 möttes vi ett par stycken på Fridays.
Det var trevligt, fast det var fullbokat hela tiden så man fick inte sitta mer än två timmar.
Det blev lite stressigt men det gick bra, vi hann ju iaf äta upp ;)
Sen traskade vi till Götgatan för att dricka öl.
Jag och Sara lämnade partyt tidigt, jag skulle jobba och hon var trött!





Ikväll blir det Solsidan och Wallander.
Alltså inget Big Brother, jag får se reprisen imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0