Filmer och filmer och mer film.

Eftersom min kropp nu tydligen väljer att vara sjuk i femhundra dagar till så får jag roa mig med att fixa filmer. Det är roligt. Man blir så glad när man får hem filmen man verkligen vill se.
Så alldeles nyss kollade jag klart på The Social Network.
Lucas har inte varit så sugen på att se den, men nu när han åkt till jobb så passade jag på. Det är lite så jag får jobba med Big Brother också, får passa på att titta när han är på Blidö.

Så imorrn ska jag kolla på Black Swan.
Fantastiska Natalie Portman har huvudrollen så då kan det ju inte bli annat än bra.




Jaja nog om filmprat.

Jag vill att det ska bli mars nu.
Tror aldrig jag har längtat efter just den månaden förut. Men nu gör jag det, har en del kul inplanerat.
Gbg första helgen då, sen helgen efter blir det en sväng hemåt, sen jobb en helg innan jag sista helgen i mars åker till Örebro och går på Håkan med fina Linn och fina Ellen.


Det här året har startat så jävla bra, det får gärna fortsätta så, för då kommer jag fullkomligt älska 2011.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madde!

Ååååå, snabba på att bli frisk... så vi kan leva loppan nästa helg!=)

Wohooop, vad skoj!;)

2011-02-23 @ 15:29:21
URL: http://[email protected]
Postat av: jojjojjjojoo

Jag kommer vara friskast i världen nästa helg, det kan jag lova :D

2011-02-23 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0