Täjsdag.

Har typ precis kollat klart på Pearl Harbor. Även fast den är lite fööör lång så gillar jag den. Men jag lipar i stort sett hela tiden. Jättejobbigt. Jag skyller en del på musiken också.
Tycker den är så fin. Till och med så fin att jag önskade mig skivan i julklapp nångång för 10 år sedan.

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Hämtade ut biljetterna till Alice.
Hon i kassan tyckte jag var smart som köpte i så god tid.
Jaaaa sa jag och kände mig smartast i världen.
Gick in på HM i en halv minut. Såg bara att jag ville köpa allt.
Så jag vände och gick ut.
Gick in på Nilson. Såg Converse i alla möjliga härliga färger.
Gick ut därifrån lika snabbt.


Sen ringde Kamilla och frågade om hennes kompis Björn(Sofia) kunde få sova hos mig torsdag till fredag.
Nått krångel med hennes boende.
Jamenvisst, inga problem. Känner henne ju inte så väl men jag tycker inte det verkar som hon är nån gangster.
Så hon ringde förut och som vanligt problem med hur man ska göra den förbannade nyckeln.
Efter lite om och men kom vi fram till att det blir bäst att hon anländer redan imorrn.
Toppen toppen!
Kanske ska städa i ordning lite nu då så hon slipper bo i en svinstia :)




Lite bilder också ska slängas in.














God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill med komma upp och bo hos dej ju! Vill röra på mej!!!

2010-03-03 @ 09:57:54
URL: http://elofs.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Johanna, du är en pärla.

2010-03-03 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0