100317

I Gbg/Varberg hade jag det hur fint som helst.
Madde, Malin och Emelie var lika fantastiska som alltid :)
Så det kommer inte dröja så länge innan jag åker ner dit igen.


Imorrn åker jag till Bholm.
Var längesen jag var hemma nu.
Dags att sova på min lilla madrass.
Ska till tandis på fredag också.
På söndag ska det hållas kalas för Ewelyn som fyller hela 5 år.
Ska väl förmodligen ut på lördag, vi har inget bestämt än men Elin tycker Matte kan ha hemmafest, jag kan inte annat än att hålla med.



Alltså AJ, jag får så ont i näsan när jag använt näs-spray.
Och var är min Lucas då!?! Inte här iaf. Tråkigt!


Tog bara två kort på hela helgen...Lite synd såhär i efterhand kan jag tycka!



Malin och jag på nått uteställe i Varberg. (Hmm, är det jag som har världens största skalle eller är det Malin som har världens minsta!?!)





Och så 'sprang' jag in i en gammal festivalvän bara sisådär.
Rätt oväntat och rätt kul.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0