Söndag.

Det blev tydligen ännu en helg i Mjölby och Boxholm.
Denna gång hängde Lucas med också :)
Fredagen innehöll fest hos Matte.
Det var roligt. Och det blev sent.
Alltså var man supertrött i går. Ellen var pigg och släpade med oss alla på shoppingrunda i Lkpg.
Men det var roligt det också. Synd var det om Lucas som förmodligen bara ville spy på oss allihop. haha. Men eftersom han är typ världens snällaste så höll han god min.
Jag köpte äntligen ett par nya Converse som jag dansade in på värdshuset senare på kvällen.
Förfest med Calle och Challe.
Gick lite trögt i början, kändes att det var dag två.
Men det var en helt okej kväll.
Jag var ganska trött och lite slö.
Min kusin skjutsade mig och Lucas till Mby sen på natten medans Ellen och Elin valde att stanna kvar och efterfesta.

Och nu är jag tillbaka i Sthlm.
Eftersom det är jobb både för mig och Luke imorrnbitti så var vi tvungna att dela på oss på Centralen.
Det kände jag inte in kan jag säga.
Har tänkt kolla på Johan Falk nu, men är så jävla trött så jag tror inte jag pallar att se hela.
Så vi får väl se.





Hos Matte.




Lika pigg som vanligt.




<3




På värdshuset.



På värdshuset.



En bra helg helt enkelt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0