God natt torsdag!

Jag vann inte biljetten..Helvete vad folk budade när det var fem minuter kvar. Hade inte en chans med min söliga dator. Fast när dom började komma upp i 250kr kändes det som det började kvitta.
Bokade ett annat tåg istället.

Jag ska förresten börja träna, igår sa Gud till mig att nu är det dags...på riktigt, innan all cola som jag dricker börjar göra så att jag växer.
Men nästa vecka hinner jag inte..Så veckan efter det är det jag som kilar till Friskis & Svettis och köper mig ett gymkort..eller gym och gym..Jag ska köra aerobics :)


Ajajajaj...aj..ont i huvet, måste sova.







Kommentarer
Postat av: hader

Meeeeeen Johanna! Du måste ju börja på Nautilus! Så kan vi träna ihop, jo jo jo :) Jag ska tvinga dej!

2010-03-12 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0