Fredag i Gbg.

Sådär ja, nu är jag på plats.
Men jag var (på riktigt) nära på att missa hela tåget.
För som vanligt ska det förbannade pendeltåget strula.
'Tyvärr har ett tåg framför oss blivit stående i Karlberg för det är har gått sönder'
Panik panik PANIK! Nästan så man började grina.
Kutade till bussen. Den kom sent. Stampade hysteriskt i marken, återigen ville jag grina.
Och tack gode gud funkade tunnelbanan som den skulle så jag var på Centralen 5 min innan.
Sprang (igen) igenom hela bygget. Hann som tur var kolla från vilket spår tåget skulle gå.
Spår 6. Bra. Tack.
Själva tågresan gick rätt bra den.


Sitter och väntar på Madde som har varit och tränat.
Så fort hon kommer så ska vi gå och handla mat till kvällen.
Madde äter bara nyttigt och jag bara onyttigt så det ska bli kul att se vad vi kan få till.
Kycklingsallad med choklad i.
Det blir iaf en lugn fredagkväll med mat, godis och Let's Dance.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0