100311

Sitter och väntar på att förhoppningsvis vinna en tågbiljett på Tradera.
En spänn har jag budat och det är tre timmar kvar.
Vore ju helt fantastiskt om man fick den..
Fast jag är lite bekymrad..Inga tåg går ju som dom ska nu. alltid försenat och framförallt X2000.
Vill inte bli sittandes på ett sånt mitt i ingenstans i tolv timmar. Det känner jag inte in.

På lördag vankas det förmodligen schlagerkväll hos Emelie i Varberg.
Först möta upp Malin på Centralen? Stationen? (vet inte vad man kallar det där) i Gbg och sen dra ditåt. Upp eller ner eller vart det nu ligger.
Då får man glittra och bara dricka Bacardi Breezer.


'Pling'...nu slår klockan halv-åtta-hos-mig-time.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0