100309

Fint väder idag också men jag är instängd på jobbet ända till nio så jag får bara se solen genom fönstren.
Nu lät det väl som att jag jobbar på nått slags fängelse.
Mjaa lite så känns det iofs.
I've got to break freeeee...
Förhoppningsvis behöver jag bara stå ut vår och sommar..
Och får jag som jag vill så kommer jag ha semester hela juli.
Och så har jag ju såklart sett till att jag kan åka på P&L.
För det hoppas jag verkligen vi ska :)




Och så är det så väldigt synd att Elinelin inte kan följa med till Gbg i helgen.
Gissar på att även Malin inte heller kommer då eftersom dom skulle samåkt ner.
Hur tråkigt som helst.


Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det beror såklart på vilka du menar med "vi" jag ska dit iaf, men vi ska ju tydligen aldrig,aldrig mer dricka alkohol ihop så det blir ju lite tokigt. För jag antar att du inte tänkt vara nykter hela festivalen? :)

2010-03-09 @ 14:11:04
Postat av: dröm.

Men jag håller på ju för fullt med att dra ner på festandet så lagom till sommaren kanske jag inte vill känna in en droppe alkohol :)

2010-03-09 @ 15:23:12
Postat av: Anonym

ja, utan alkohol är du ju bra mkt bättre, så isf är det ju en tanke att vi samkör vår festival.

2010-03-09 @ 15:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0