100308

hejhejhej!
Måndag, soliga måndag.
Jag var ute på en liten promenix förut. Herregud, ögonen ville bara blunda. Det blev för mycket med sol och snö på en gång.
Men det var härligt. Jag har bytt ut mitt åbäke till vinterjacka mot en lite lättare.
Äntligen kan man röra sig ordentligt.

Helgen var lugn och nykter.
Jobb både lördag och söndag.
Vi 'firade' nio månader med att gå och se Alice.
Men jag vet inte om jag gillade 3D. Bliv helt sterrig i ögonen och huvet.
Fast det verkade bara som att det var jag som hade problem.
Så egentligen är det väl världens bästa grej med 3D.


På fredag ska jag till Gbg. Så jävla ROLIGT ska det bli!!
Till och med bussresan på 6 timmar ska bli rolig.
Ska bli fantastiskt att få se nått annat än vägen mellan Sthlm och Norrtälje.
Ska bli fantastiskt att få träffa lite vänner.
Jag ska hångla upp dom allihop. haha.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0