100301

Nu har jag reserverat biljetter till Alice i underlandet åt mig och Luke. Till på lördag. Men ska hämta ut dom redan imorrn.
3D också. Ska bli kul, har inte gått på 3D förut.

Öronproppen i örat är borta också för den delen.
Kära nån. Jag trodde den skulle bli kvar där inne för alltid.
När doktorn drog ut den kändes det som halva hjärnan skulle följa med ut.


Jo men annars är jag nöjd...
Helgen var bra.
Det blev lite öl och även fast det inte var många så gick det ju åt skogen med nyktra månaden.
Tråkigt såklart att jag inte klarade det men det var så jäkla kul i lördags så...
Men jag ska va ren kommande helg. Jobb igen och måste spara pengar till Gbg helgen efter.
För att ta sig till Gbg är inte så billigt. Men det struntar jag i för det ska bli kul att träffa Madde :)



Och jag rekomenderar er alla att lyssna på Hästpojkens nya album.
Trasigt och fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0