Ännu en natt.

Sömnproblem som vanligt..Ligger här och väntar in. Tycker hela proceduren innan man lägger sig är så jobbig, tandtråd, tandborstning, floursköljning, byta till pyjamas, stänga av allt, låsa dörrn, släcka ner, leta fram lypsylet som jag alltid tappar bort, ställa klockan..Sen kan jag förhoppningsvis lägga mig ner. Vissa kvällar har jag tvångstankar och måste först lägga mig ner för att direkt gå upp och känna om dörren är låst, ibland får jag för mig att jag måste dra ur alla sladdar, eller lägga alla nycklar i den lilla väskan, slänga allt skräp jag ser osv..Jättejobbigt, tar ju massa extra tid när jag sätter igång med det där. Som tur är det ju inte varje kväll.

Därför föredrar jag också att börja jobba tidigt, för då måste jag gå och lägga mig skapligt och slipper ligga såhär och grubbla. Ja fy helvete vad jag tänker, det bara knakar i hjärnan. Ibland har jag ångestfunderingar, men dom blir färre och färre nu vilket känns mycket skönt. Nu är det mer tänka-inför-sommaren-tankar som far runt i skallen. Jag är så festivalförvirrad så det liknar inget!! För stunden är jag inte det minsta sugen på nått som har med tält att göra. Håkan behöver jag ju inte kämpa så mycket för att se eftersom det blir Liseberg framåt hösten..Men Lars Winnerbäck då? Och Glasvegas då? Och allt annat bra? Men pengarna..Vart är dom?

Elin, vi måste köpa biljett nu innan jag ångrar mig angående Peace & Love.


Min mobil har det hänt nått konstigt med för den delen..Den ringer till sig själv hela tiden. Irriterande är det att se den blinka och hålla på och så är det bara jag som ringer till mig själv.
Så snart är det dags att börja fjäska lite för pappa, han måste ge mig en ny mobil =)


God natt för i helvete!!
Puss




Kommentarer
Postat av: Elin

Du skulle bara våga ändra dej om P&L. Vi ska ditt! Men kan väl ta å beställa snart så vi får det gjort!:) Fan va kul att din tel. ringer till sej själva. haha.

2009-05-07 @ 09:02:52
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0