090505

Jag är så glad att jag har ett jobb, ett som jag trivs rätt bra med..Därför är jag extra noga med att se till att inte klaga alltför mycket över det. Jag har aldrig haft ett jobb som jag vantrivts med och det är väl tur det, ska väl tacka alla fina människor jag har haft äran att jobba med också. Som sagt, jag är tacksam! Jag skulle vilja ta med Ellen till jobbet och tvinga nån att anställa henne.

Jag har några roliga dagar som väntar framöver..På torsdag har Maleé bokat bord på East på Stureplan. Jag,Ebba, Ulrika, Maleé och tjugo till ska tydligen känna in mat. Tanken är väl egentligen att det ska gås ut efteråt med det där galna gänget som jag bekantade mig med förförra helgen, men jag kommer vara så trött..Och Ebba ska jobba dagen efter så vi kom på den briljanta idén att gå ut på fredagen sen istället. Och så ska jag eventuellt även träffa Lucas, fredag eller lördag..inget bestämt än.


Nu är det House och honom ska jag ligga med nån dag! Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0